
星期五應該係普天同慶嘅日子
但我真係好累
好累呀。

星期五應該係普天同慶嘅日子
但我真係好累
好累呀。
45R
「呢個係b最鍾意嘅brand 45C 喎」
「係45r….-_-」
Juicy Couture
「呢個鋪位應該係Juicy Culture嚟架喔」
「係Juicy Couture… -_-」
Eye Contact
「如果同人eye contact覺得唔舒服,咁應該點做呀?」
「望遠方」(同時真係望遠方)
「唔係呀 -_- 係當成為頭係眼珠呀,facial contact呀」
《銀髮白》和《弱水三千》!
在巴士上層聽更有感覺哈哈
(我估我今日OT到傻咗。對咗5,040個excel cells成日癲癲地添。
突然好有urge去寫好多野~ come on I am a qualitative person!!)
富家女同事突然whatsapp我:
富:Why so many people decide to resign this month?
Me: ha…just got bonus ma
富:what?! Bonus so little, why bother???
黑人問號咗。bonus都係錢下話。。
可能富家女眼中,
呢d一千幾百嘅bonus就好似一兩蚊銀一樣咁濕碎啦。
(不解)