沙田新城市 Nara Thai Cuisine 短評

曼谷知名泰國菜 Nara Thai Cuisine 5月登陸香港成為城中熱話,今日終於dik起心肝嚟試下!

星期日早上11點半,未開門已經有20+人排隊!(可憐旁邊嘅Nike 門口完全被人龍擋住😅)

我地兩個女仔叫咗3碟餸:一個Phad Thai,一個椰子雞湯,一個炸軟殻蟹;一共HK$329蚊!

(見下圖)門口寫住 “入座起計用餐1.5小時”,本來想嚟輕輕鬆鬆同朋友傾下計,心情突然緊張起來。
好似要食得好急咁 =_=趕頭趕命

每台default都會送上蝦片一碟,哎呀原來都靜靜地收HK$15 🧐

呢個椰子雞湯(HK$88)的確very good!超出我嘅預期,我會比9/10分!椰子味好濃,湯好滑(唔知係咩形容詞 XD),如果d雞再滑d就正啦。

(不過好搞笑,隔離位個waitress話今日冇雞,d雞賣晒,得牛同豬。剛剛開門就賣晒係咩玩法?😅)

呢個炸軟殻蟹(HK$88) 就一般般,ok嘅,不過冇咩特別。味道有d太過籠。

最後呢個Phad Thai(HK$108)就真係太普通啦!份量好小,感覺一般泰國餐廳都可以有更高水準。phad thai 呢d standard菜色應該冇咩問題,有d失望添。

最後點評下,現場都d seating plan都有d迫(可能剛剛我個排係啦),隔離左右講d咩我都冇辦法唔聽哈哈。

總結

Overall評分 6.8/10,椰子雞湯救咗佢。如果想開開心心食靚泰菜,我自己更prefer 太古廣場Apinara了。

Nara Thai Cuisine
地址:新城市廣場5樓507號舖(運動層)
電話:31881138

One thought on “沙田新城市 Nara Thai Cuisine 短評”

Leave a comment