如何有效處理嘈吵的鄰居噪音問題滋擾?10個tips!

話說本人睡房隔離住咗個講嘢超級大聲嘅中東男人,每一日半夜三更凌晨一點半左右風雨不改準時高聲bilibalah,可能到凌晨三點先停。好似活係另外一個time zone咁樣!依家聽到中東男人聲都驚!😫

對於鄰居樓上隔離噪音 x 紙咁薄嘅牆/天花板,你或者可以:

  1. 千萬唔好自己親身走去投訴,以免招致報復性行為。依家d人咁惡,隨時比人鬧返,之後變本加厲。
  2. bb半夜喊聲只可以容忍了。
  3. 可以打電話去管理處投訴,吵一次投訴一次。但好多管理處都係無能。而且鄰居大可以「走軌」,投訴完一陣又再嘈返。
  4. 就算管理處又好報警又好,如果上到嚟一刻冇特別噪音嘅話,佢地就會離開。
  5. 搜證!no 證據 no talk。可以錄video記下時間地點以作紀錄。否則同管理處係口講無憑。
  6. 等佢搬走。
  7. 忍,自己戴耳塞。
  8. 忍,令自己習慣噪音中睡覺。
  9. 手寫(記住,係手寫!)一封感人嘅信講述下自己有幾淒慘。有可能對方都唔知原來大廈隔音差。如果鄰居有人性有公德心嘅,可能都會被打動改善下。9成得。
  1. 如果以上方法都冇改善噪音問題,唯有自己搬走了。有能力嘅話,以後只搬去頂層單邊單位吧。

如果以上方法都唔得,就祝你好運了(睇網上forum,其實都好難解決)。搬走吧。

關鍵字:香港 鄰居噪音 Noisy Neighbours Hong Kong

mall妹的豬年利是封🐷

小小mall妹係2019年終於要派利是,
經過一輪嚴選之後,我覺得呢幾個brands嘅利是封最靚。

感謝所有合作夥伴!

0. Swarovski

其實利是封用12生肖嘅動物係比較唔prefer。因為如果今年唔派,就要等12年(天音:姐係42歲)嘅時候先可以再派!不過Swarovski呢隻豬又幾可愛,戴住Swarovski頸鏈嘅貴婦豬

IMG_5531.jpg

1. Marc Jacobs 

Marc Jacobs呢個飛天豬款式幾前衛嘅。

IMG_5526

2. Bally 

哎呀,又係豬!身為luxury brand呢個簡單金色圖案都幾高貴,而且紙質夠硬,係有氣派嘅。

IMG_5527

3. Maje

好嘢,唔係豬了。呢個花好靚,而且摸上手係有特別凹凸感的。

IMG_5525

4. Kate Spade 

成張利是都冇kate spade呢兩個字,不過用個logo就做咗呢個pattern。
當好多外國牌子都會用d中文字,佢居然用返happy lunar new year!,
係有d juxtaposition effect。成張金色,夠土豪呀哈哈。

IMG_5528

5. Nike 

呢個earth tone x 中國傳統花紋 七巧板真係不得了,型,有創意!

IMG_5529

6. 業主

IMG_5530

Never Greener

“We spend most of our lives wishing we were somewhere else or someone else, or looking forward or harping back. Always thinking the grass is greener on the other side. But it never is. It’s still grass. Just a different patch of it, that’s all.”

「我們人生都花太多時間在「坐這山望那山」;如果自己能夠到那裡就好了、希望自己能成為某人就好了。又或者,我們都過份耽溺過去,渴望未來,卻忘記抱擁當下。

難道鄰家的草就份外青嗎?絕對不是!鄰家的草還只是草,只是另外一片草坪罷了。就這樣而已。」

– translation by impromptuz

不甘現狀乃是人之常情。但有如佛家思想所道,俗世的快樂並不永恆 (pleasure is always fleeting),但人類想追求更多的心態卻老早在我們的DNA內了。知足常樂又談何容易?

The beginning of this magical place..

舊xanga的截圖:

screenshot 2019-01-31 at 3.31.20 am

  • 突然任性地重讀舊xanga archive (大概係2005-2008年期間嘅日記),好有趣。直到今天,原來自己嘅性格係從來都冇變過 (which is great! be yourself yoyoyo~)。細閱自己幼時文字,亦都係一個好機會去reflect返自己嘅intrinsic drive係咩嘢,自己prefer d 乜嘢,自己會係d乜嘢位struggle。
  • 好彩過往嘅自己有好繪形繪色咁寫咗d重要moment:會考、會考放榜日、大學放榜等等。就算個d moments冇影相影video,但都可以重溫返當刻嘅震撼。
  • 原來自己第一次一個人入戲院睇戲係2006年(death note嘅早場)。之後「一人睇戲」就成為咗習慣lu!
  • 會考期間,由於屋企樓下裝修嘅關係,我一直都係隆亨邨嘅青年中心度自修。(直到裝修為止)
  • 以前嘅我真係有好長時間好痴迷日本、sempai、Photoshop設計、同埋bump of chicken。日本文化同埋iTunes define咗我每一日,可以話係精神寄託。
  • 然後更驚訝嘅係,其實好多現有嘅impromptuz讀者,係由2006年開始(或更早期嘅blogspot呀hkflash dairy呀)已經有開始comment!!! 你地睇咗我個blog 13年!!!!! wowwww 好想頒個長期服務獎比各位(誤),you know who you are!
  • 以前嘅xanga係真係純粹個人嘅盡情分享;依家impromptuz都開始商業化咗少少(不過我都enjoy嘅!因為我嘅本性就係鍾意share資訊比大家,因為我八卦),而個人化部分都繼續係度的。
  • 工作越來越忙,呢個blog其實係我比我mentally休息 pause一pause嘅聖殿。