高等遊民,是日本明治時代至昭和初期大學畢業後沒就業學生的稱呼,他們以閱讀為主要活動,政府認為他們無所事事,容易接觸自然主義、社會主義、無政府主義等危險思想。
其實我都好想做高等遊民。所以最近我 d annual leave都係用嚟睇下書,訓下覺,寫下blog。
高等遊民,是日本明治時代至昭和初期大學畢業後沒就業學生的稱呼,他們以閱讀為主要活動,政府認為他們無所事事,容易接觸自然主義、社會主義、無政府主義等危險思想。
其實我都好想做高等遊民。所以最近我 d annual leave都係用嚟睇下書,訓下覺,寫下blog。

有幾個takeaways:

這次10-year reunion 跟一位丹麥同學catch up了一下。
他也差不多以「 每日一post」的頻率寫blog。
我們summarize了如何繼續為blog找尋燃料,方法如下:
10-year reunion,講下講下,又真係即將要發生了。
打頭陣嘅係同房。
其實今日真係冇約定,我係落G/F買starbucks嘅時候,
就見到佢地一家人係water fountain前面。
真係冇約定!
有時有緣分就係有緣分。
就算長達10年冇見面,都可以一見如故的。
有時比唔比effort去維繫關係,都係事在人為。